Més que un teatre

Més que un teatre

divendres, 17 de setembre del 2010

L'Islam i la novel.la negra

Hola a tots,
Avui obrint Google he vist que surt el requadre recordant el 120è aniversari del  naixement d'Agatha  Cristie.
Després de tanta cultura en els missatges rebuts,  Dydima, Assos, inscripcions a Èfes,Video xerrades, col.laboracions al blog Turquesa....  l'Agatha sona a cultura popular, però resulta que buscant la mezquita de Rustem Pasha a Estambul , em vaig trobar amb un grupet de persones a les que em vaig adherir perquè molt amablement em an dir, Fina ara anem a veure l'estació de l'Orient Expres, vols venir amb nosaltres?




La Maite i algú més va poder gaudir de la visita del tren que hi havia aparcat, el Balkans Express,  perquè hi havia un empleat que els hi va ensenyar.


 
Fina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada